26. syyskuuta 2013

Täydelliseltä

On kevätyö. Kello lähestyy yhtä. Kävellään hämäryydessä suljetulla rautatiellä, johon on jätetty yksinäinen graffiteilla koristeltu junan vaunu ja monta kymmentä resiinaa. Raahataan yksi resiinoista kiskoille ja istutaan sen kyytiin. Se on täynnä hämähäkinseittiä, mutta tänä yönä en anna sen häiritä. Pumpataan resiina liikkeelle. Livutaan kohti loivaa mäkeä ratakiskoilla, joita ympäröi loputtomat aavemetsät. Rautatielle kasvaneet kuusen taimet ja risut raapivat mun nilkkoja ja sääriä. Vuodan verta.

Hämärää yötä valaisee täysikuu. Se valaisee niin paljon, että erotetaan toistemme kasvot. Sanot mua kauniiksi. Vauhtimme kovenee koko ajan. Mäki tuntuu loputtomalta. Vähän jo pelottaa, mutta me nauretaan. Kaikki tuntuu täydelliseltä, kun oon sun kanssa.

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana erilainen blogi! Ehdottomasti alan lukemaan!! :)
    Käythän vilkaisemassa mun blogia http://ainovain.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mielenkiintoista tekstiä. Rehellisesti ei ihan mun tyylinen blogi, mutta jotenkin kiinnostuin. Jään lukemaan.

    http://jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. wou rakastuin koko blogiin ♥

    www.anniqamix.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. tee kirja semmonen missä on lyhyitä novelleita ku kirjotat ihanasti <3

    VastaaPoista
  5. ihanan erilainen blogi!:)
    neeaolga.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. ihanan mielenkiintonen blogi, koukutuin ! ihan älyttömän ihanaa tekstiä, osaat kirjottaa ihan sikahyvin !

    VastaaPoista