12. maaliskuuta 2014

Onnellinen

Istun nurinpäin olevan veneen päällä ja katson ensimmäistä kertaa tänä vuonna, kuinka hitaasti tippuva aurinko värjää horisontin vaaleanpunaiseksi. Kuuntelen laineita, jotka ovat vihdoin päässeet vapaaksi jäästä. Sytytän kevään ensimmäisen tupakan, vaikka kirjoitin tänään esseen sen aiheuttamasta riippuvuudesta. Asetan äidiltäni lainaamat lapaset oksalla roikkuvalle pelatusrenkaalle ja kirjoitan pilkistävään hiekkaan sormellani ONNELLINEN.

Atooppinen ihoni tekee kuolemaa hyytävässä tuulessa, mutta tänään en välitä. Tämä on se tunne, jonka haluan muistaa myöhemminkin. Näitä hetkiä varten mä elän.

Vaikka minun pitäisi elää tähän astisen elämäni stressaavimpia hetkiä, tuntuu, että en ole koskaan ollut vapaampi. Olen tainnut saavuttaa maksimaalisen onnellisuuden. Nyt vain pelätään hetkeä, jolloin tämäkin tunne menettää merkityksensä.


It was one of those March days
when the sun shines hot
and the wind blows cold:
when it is summer in the light
and the winter in the shape.

3 kommenttia:

  1. Voi kuinka olen sua odottanut, kuin lapsi karkkipäivää, enkä mä tule koskaan pettymään<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompas kiva että joku edes muistaa vielä mun olemassaolon :'') Kiitos

      Poista