19. helmikuuta 2020

enkä minä ole enää kaivannut

♪ ♫ daughter - how

minuun täytyi sattua useasti,
ennen kuin ymmärsin päästää irti
opin, että voin antaa kaikkeni
eikä se siltikään aina riitä

tunnen vapautta, kun tiedän
ettet voi enää vahingoittaa minua
enkä minä enää etsi varjopuolia ja puutteita
itsestäni
kuka minä olin ennen sinua
meidän välissä, meidän aikana
kuka mahdan olla aikoina,
kun en enää rakasta sinua
identiteettivarkaus
kaipaus on kai sitä kun luulee,
että elämä on parempaa toisen kanssa
enkä minä ole enää kaivannut

(seitsemässä vuodessa
sain tarpeekseni sinusta)
“If you have to speculate if someone loves you and wants to be with you, chances are they don’t. It’s not that complicated. Love, in most cases, betrays the one feeling it. Don’t waste moments waiting and wondering. Don’t throw away your time dreaming of someone that doesn’t want you. No one is that amazing, certainly not the one who would pass you up.”
— Donna Lynn Hope

1 kommentti: